Turun työtieteiden keskus TCLS hakee harjoittelijaa kesäksi - haku auki 15.2. saakka

30.01.2023

TCLS Turun työtieteiden keskuksessa avoinna korkeakouluharjoittelijan määräaikainen (3 kk) tehtävä kesäksi

Harjoittelijan tehtävä täytetään aikavälille 1.6.-31.8.2023. Harjoittelun aloitus- ja päättymisajankohta voidaan sopia joustavasti opiskelijan toiveita kuunnellen. Tehtävä on mahdollista täyttää myös osa-aikaisesti pidemmäksi ajanjaksoksi sopimuksen mukaan.

Harjoittelijana pääset mukaan Turun yliopiston työtieteiden keskuksen monipuoliseen toimintaan ja työskentelyyn. Keskuksen tehtävänä on täydentää ja vahvistaa akateemista monitieteistä työhön ja työelämään liittyvää opetusta, tutkimusta ja yhteistyötä. Huolehdimme myös muun muassa työelämä- ja henkilöstöasioiden TYHE-opintokokonaisuuden koordinoinnista, ajankohtaisten työelämäseminaarien järjestämisestä sekä joka toinen vuosi järjestettävän kansainvälisen WORK-konferenssin organisoinnista.

Harjoittelijan tehtäviin kuuluvat 23.-25.8.2023 Turun yliopistossa järjestettävän WORK2023-konferenssin järjestelyissä avustaminen, kotisivujen ylläpito ja päivitykset (Wordpress), virtuaalisen konferenssialustan avustavat tehtävät, some-kanavien ylläpito, sisäinen ja ulkoinen viestintä sekä tutkimusta avustavat tehtävät.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää hyviä tietoteknisiä taitoja, kuten MS Officen ohjelmien käyttöä. Kielitaitovaatimuksena on hyvä suomen ja englannin kielen taito, muut kielet katsotaan eduksi. Eduksi voidaan myös lukea Wordpress-ohjelman osaaminen sekä kokemus (hybridi)tapahtumatuotannosta. Vaihtelevat tehtävät ja niihin liittyvät määräajat edellyttävät proaktiivista työotetta, huolellisuutta ja organisointitaitoja.

Tehtävästä maksettava palkka on 1331 euroa/kk (100%). Tehtävään valittavalta ei edellytetä tiedekunnan harjoittelutukea.

Harjoittelijan tehtävä on tarkoitettu perustutkinto-opiskelijalle. Harjoittelijaksi voivat hakea vain Turun yliopistossa kirjoilla olevat opiskelijat. Hakemukset liitteineen (motivaatiokirje, CV + opintosuoritusote) tulee jättää viimeistään 15.2.2023 (23:59) yliopiston sähköisellä hakulomakkeella. Linkki hakulomakkeeseen löytyy tehtävän tiedoista ilmoituksen yläosasta. Hakuilmoitus näkyy, kun kone on yliopiston verkossa tai on vpn-yhteydessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa koordinaattori Marja Rautajoki, puh. 050 412 4451, marja.i.rautajoki(a)utu.fi, ja hakuprosessista henkilöstöasiantuntija Mira Liikkanen, puh. 050 400 2721, mira.liikkanen(a)utu.fi.

Luotu 30.01.2023 | Muokattu 30.01.2023