Turun yliopiston blogi: Asiakaskeskeisyys, arvot ja ikääntyneiden ihmisten sote-palvelut

20.04.2018

Riitta Suhonen

​Professori Riitta Suhonen
kuvaaja: Jaska Poikonen

​Hoitotieteen laitoksen professori Riitta Suhonen kirjoitti Turun yliopiston blogiin aiheesta "Asiakaskeskeisyys, arvot ja ikääntyneiden ihmisten sote-palvelut".

Professori Riitta Suhonen aloittaa kirjoituksensa seuraavasti: "Tarkastelen tässä kirjoituksessa asiakaskeskeisyyden käsitettä ja merkityksiä sosiaali- ja terveydenhuollossa sekä soten arvoperustaa. Toiseksi luonnehdin ikääntymistä suomalaisessa yhteiskunnassa. Kolmantena esittelen esimerkkien avulla asiakaskeskeisyyteen ja ikääntyvään väestöön liittyvää tämänhetkistä keskustelua sosiaali- ja terveydenhuollon palvelujärjestelmän kehittämisen ja siihen liittyvän uutisoinnin kontekstissa."

Lue koko teksti Turun yliopiston blogista.

Luotu 20.04.2018 | Muokattu 20.04.2018