Turun yliopiston tutkijalle The Reviewer Prizen kunniamaininta

08.12.2017

Biodiversiteettiyksikön tohtorikoulutettava Gabriel Moulatlet on saanut Peerage of Sciencen The Reviewer Prizen kunniamaininnan. Moulatletin oma tutkimus keskittyy Amazonian kasvilajien levinneisyyteen.

The Reviewer Prize myönnetään vuosittain merkittävästä panoksesta vertaisarvioinnin saralla. Palkinnon myöntää jo kuudetta kertaa Peerage of Science. Vuoden 2017 palkinnon voitti Martin Johnsson.

Palkinnon voittaja ja kunnianmainintojen saajat päätetään sen mukaan, miten heidän antamansa vertaisarviot on pisteytetty edeltävänä vuonna Peerage of Sciencen lähetys- ja vertaisarviointialustassa.

– Dr. Moulatlet on tarjonnut järjestäen huolellisia ja tarkkoja vertaisarviointeja, yrityksen toimitusjohtaja Janne Seppänen kertoo kunniamaininnan perusteeksi.

Peerage of Science on kansainvälinen Suomessa toimiva tutkijoiden yhteisö ja yritys, joka tarjoaa uuden tavan tehdä vertaisarviointeja ja julkaista tieteellisiä artikkeleita. Turun yliopisto on ollut mukana Peerage of Sciencen toiminnassa jo sen alkuvaiheista lähtien.

Luotu 08.12.2017 | Muokattu 08.12.2017