Tutkimus edellä -podcastissa ääneen pääsevät Turun yliopiston tutkijat

08.04.2020

Tutkimus edellä -podcastin ensimmäinen jakso on nyt kuunneltavissa! Viikoittain ilmestyvässä podcast-sarjassa julkaistaan kevään aikana neljä jaksoa.

Uskontotieteen yliopistonlehtori Matti Kamppisen juontaman Tutkimus edellä -podcastin jaksoissa vierailee kaksi tutkijaa eri aloilta keskustelemassa ajankohtaisista ja tärkeistä asiakokonaisuuksista. Podcastin jaksot julkaistaan viikoittain huhti-toukokuussa 2020.

Ensimmäisessä jaksossa Kamppinen uppoutuu sivistyksen saloihin vierainaan integratiivisen neurotieteen ja psykiatrian professori Hasse Karlsson sekä kasvatustieteiden apulaisprofessori Ulpukka Isopahkala-Bouret. Jaksossa tutkijat pohtivat, mitä sivistys tänä päivänä tarkoittaa ja mikä on sivistysyliopiston rooli nyky-yhteiskunnassa.

Kevään tulevissa jaksoissa puhutaan muun muassa turkulaisesta laivanrakentamisesta sekä tulevaisuuden energiasta ja liikenteestä.

Podcast-sarjan ensimmäinen jakso on kuunneltavissa alta sekä Spotifysta ja Apple Podcastsista

Jos sivulle upotettu podcast-jakso ei avaudu selaimellasi, voit kuunnella jakson SoundCloudissa.

Luotu 08.04.2020 | Muokattu 08.04.2020