Uusi Mercurius on ilmestynyt

19.06.2013

​Turun kauppakorkeakoulun sidosryhmälehti Mercuriuksen kesän numero 2/2013 on ilmestynyt.

Lehden pääkirjoituksessa Turun yliopiston tulevaisuuden tutkimuskeskuksen johtaja Juha Kaskinen pohdiskelee mahdollisuuksia, joita keskuksen yhdistyminen Turun kauppakorkeakouluun 1.8.2013 alkaen tarjoaa.

Muita lehdessä käsiteltäviä aiheita ovat muun muassa kielitaitovaatimukset kansainvälistyvässä työelämässä, ruoankulutuksen monet tulevaisuudet sekä kauppakorkeakoululla järjestetty innovaatioleiri.

Lue lisäksi tuoreiden kunniatohtorien Seppo Remeksen ja Paul Healyn sekä vuoden johtajan Timo Veromaan ja johtamiskouluttajan Pekka Pajamon haastattelut sekä Turun yliopiston tohtoripromootiossa promovoidun Leena Aarikka-Stenroosin ajatuksia tutkijan arjesta.

>> Lue Mercuriuksen näköislehti

Kesäisiä lukuhetkiä!