Uusia palkallisia harjoittelupaikkoja

20.04.2016

​Tiedekunta on allekirjoittanut sopimuksen palkallisista harjoittelupaikoista Euroopan unionin teollisoikeuksien viraston (EUIPO) ja Euroopan patenttiviraston (EPO) kanssa.

Sopimus mahdollistaa Law and Information Society Law (LIS) –ohjelman opiskelijoille ja ohjelmaa suuntautumisvaihtoehtona tekeville OTM-opiskelijoille vuoden kestävän palkallisen harjoittelun Alicantessa sijaitsevassa EUIPO:ssa tai Münchenissä sijaitsevassa Euroopan patenttivirastossa.

Opiskelijoiden tulee valmistua viimeistään ennen harjoittelupaikkojen alkua lokakuussa.

Ensimmäiset harjoittelupaikat ovat haettavissa jo kesäkuussa 2016. Haku tapahtuu keskitetysti tiedekunnan toimittaman esivalinnan perusteella. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä professori Tuomas Myllyyn. Harjoittelupaikoista ja menettelyistä tiedotetaan yksityiskohtaisemmin myöhemmin keväällä.

Luotu 20.04.2016 | Muokattu 21.04.2016