Valintakokeet 2015

19.05.2015

Kokeeseen osallistuvien tulee olla paikalla vähintään 15 minuuttia ennen kokeen alkua. Kokeessa tulee olla mukana tavanomaiset kirjoitusvälineet. Matkapuhelimen tulee olla suljettuna kokeen aikana. Kaikkien kokeeseen osallistuvien on esitettävä koetilaisuudessa kuvallinen henkilöllisyystodistus, passi tai ajokortti. Valintakokeisiin ei lähetetä erillistä kutsua (poikkeuksena kemia, fysiikka ja matematiikka).

Biokemia 20.5. klo 9-12

Koe järjestetään salissa IX (Luonnontieteiden talo 1, Yliopistonmäki).
Kokeessa saa käyttää ylioppilastutkinnossa hyväksyttyä laskinta. Laskimia tarkistetaan kokeen aikana ja mikäli hakijalla on ei-sallittu laskin, hänen valintakokeensa hylätään.

Biologia 21.5. klo 9-13

Valintakoe järjestetään Yliopistonmäellä päärakennuksessa ja Luonnontieteidentalo 1:ssä. Kokeeseen ilmoittautuneet on jaettu saleihin sukunimen mukaan:
- IX: A – Mu (sekä hakijat, joille on myönnetty lisäaikaa)
- X: My – Sa
- I: Se – Ö

Maantiede 22.5. klo 9-12

Valintakokeeseen tulee ottaa mukaan viivain ja värikynät. Laskimen käyttö ei ole sallittua. Valintakoe järjestetään Yliopistonmäellä sijaitsevassa Luonnontieteidentalo 1:ssä. Kokeeseen ilmoittautuneet on jaettu saleihin sukunimen mukaan:
- IX: A – Pe (sekä hakijat, joille on myönnetty lisäaikaa)
- X: Pi – V

Tietojenkäsittelytiede 25.5. klo 10–14

Valintakoe järjestetään salissa EDU1 (Educarium, Assistentinkatu 5).
Valintakokeessa ei saa käyttää laskinta.

Geologia 28.5. klo 9-12

Koe järjestetään salissa IX (Luonnontieteiden talo 1, Yliopistonmäki).
Kokeeseen ilmoittautuneet on jaettu saleihin sukunimen mukaan:

DIA- valintakokeet

Valintakoe järjestetään ICT-talolla (Joukahaisenkatu 3-5). Kokeeseen ilmoittautuneet on jaettu saleihin sukunimen mukaan, salijako ilmoitetaan osoitteessa www.dia.fi.
Valintakokeeseen tulee ottaa mukaan viivain, harppi, astelevy ja ylioppilastutkinnossa hyväksytty taskulaskin. Laskimia tarkistetaan kokeen aikana.
Luotu 19.05.2015 | Muokattu 19.05.2015