Varhaiskasvatuksen mentoriopinnot 3 op

06.06.2016

Opettajankoulutuslaitoksen Sat@Opin järjestämä ja osallistujille ilmainen koulutus tarjoaa lastentarhanopettajille valmiudet toimia päiväkodissa ryhmäprosessin ohjaajana, mentorina.

​Koulutus toteutetaan Raumalla ja koulutusteemoina ovat mm. mentorin rooli, dialogisuus, ryhmäprosessin ohjaus, vertaistuen toiminnalliset menetelmät, opettajana kehittyminen sekä vuorovaikutusosaaminen ja työhyvinvointi. Koulutus sisältää kontaktiopetuksen lisäksi harjoittelua omalla työpaikalla.

Koulutukseen valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä 13–18 kohderyhmän mukaista hakijaa.

Koulutus on Opetushallituksen rahoittamaa opetustoimen henkilöstökoulutusta ja se on osallistujille maksuton (mahdollisia matka-, majoitus-, ateria- ja sijaiskuluja ei korvata).

Koulutukseen ilmoittautuminen on nyt käynnissä!

Lisätietoja opetussuunnitelmasta ja ilmoittautumisesta

Luotu 06.06.2016 | Muokattu 14.11.2018