Vauhtia vientiin? Tule Pulmaperjantaihin!

26.11.2015

Haluaako yrityksesi uusille markkinoille, ehkä ulkomaille ‒ mutta miten ja minne? Vai onko organisaatiosi jo kansainvälinen, mutta kaipaa uusia suuntaviivoja, ajatuksia tai toimintatapoja?

​Turun kauppakorkeakoulu aloittaa maksuttoman Pulmaperjantai-palvelun, jonka tarkoituksena on auttaa yrityksiä vastaamaan kansainvälisen liiketoiminnan haasteisiin. Pulmaperjantai on ilmainen keskustelutilaisuus, jossa yritykset voivat yhdessä kauppakorkeakoulun asiantuntijaryhmän kanssa etsiä ratkaisua pulmaansa. Keskustelut ovat luottamuksellisia, eikä yritysten tietoja tai kysymyksiä luovuteta eteenpäin.

- Pulmaperjantain avulla me pystymme auttamaan yrityksiä omalla osaamisellamme ja samalla saamme arvokasta tietoa yritysmaailman tämän päivän haasteista. Pulmaperjantai on ollut jo menestyksekkäästi toiminnassa Tampereen teknillisessä yliopistossa, missä yliopiston asiantuntijat ovat tarjonneet tuotesuunnittelu- ja ideointitukea pk-yrityksille, kertoo kansainvälisen liiketoiminnan professori Niina Nummela Pulmaperjantain tavoitteista.

Osallistuminen on helppoa:

• Me kokoamme pulmanne ratkaisuun sopivan asiantuntijaryhmän ja järjestämme tapaamisen yrityksenne edustajien ja kauppakorkeakoulun asiantuntijoiden kesken.
  • Yritys valmistelee Pulmaperjantai-tapaamiseen 10–15 minuutin mittaisen esityksen pulmastaan. Tilaisuus kestää kokonaisuudessaan 1-1,5 tuntia. (Tarkemmat ohjeet osallistuvalle yritykselle toimitetaan ennen tilaisuutta).
Luotu 26.11.2015 | Muokattu 09.08.2021