Vuoden 2014 parhaat opinnäytetyöt palkittiin

06.02.2015

Turun yliopiston hallitus palkitsi vuoden 2014 parhaiksi arvioidut ylempään korkeakoulututkintoon kuuluvat opinnäytetyöt.

​Vuoden 2014 parhaiden opinnäytetöiden tekijät palkittiin 6.2.2015. Kuvassa Juuso Suutari, Heikki Aisala, Mari Mustalahti, Viivi Lanne ja Terhi Lemetti

​Vuoden 2014 parhaiden opinnäytetöiden tekijöille ojennettiin tuhannen euron palkinnot hallituksen kokouksen 6.2. aluksi. Palkitseminen perustuu tiedekuntien esityksiin. Parhaiden opinnäytetöiden valintakriteereinä olivat muun muassa arvosana, sisällön taso ja opinnäytetyön merkitys.

Vuoden 2014 parhaan opinnäytetyön palkinnon saajat:

Aisala, Heikki, matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta, elintarvikekemia: Kypsennetyn perunan kemiallinen koostumus ja aistittava laatu.

Auno, Reetta, oikeustieteellinen tiedekunta: Lisenssisopimukset yrityssaneerauksessa.

Kokko, Milla, kasvatustieteiden tiedekunta, opettajankoulutuslaitos: Lapsilähtöisen pedagogiikan toteuttaminen päiväkodissa ja lapsilähtöisen toiminnan tukeminen.

Lanne, Viivi, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, sosiaalityö: Muuttuva isyys, erovanhemmuus ja sukupuoli. Diskurssianalyyttinen tutkimus etä-isyyden ja sosiaalityön kohtaamisesta internetin keskustelupalstalla.

Lemetti, Terhi, lääketieteellinen tiedekunta, hoitotiede: Sairaanhoitajien välinen yhteistyö ikääntyvän potilaan hoidossa. Erikoissairaanhoidon ja perusterveydenhuollon sairaanhoitajien näkökulma.

Mustalahti, Mari, Turun kauppakorkeakoulu: Pääoman arvon määrittäminen yritysostoissa.

Suutari, Juuso, humanistinen tiedekunta, yleinen historia: “The very worst government that any country ever had.” Kirkkovaltio ja paavin asema Britannian parlamenttikeskusteluissa Italian yhdistymisprosessin aikana 1858 - 1861.

Luotu 06.02.2015 | Muokattu 09.02.2015