Vuoden erikoislääkärikouluttaja tai vuoden erikoishammaslääkärikouluttaja -palkinto on julistettu haettavaksi

07.09.2016

Tiedekunnan Vuoden erikoislääkärikouluttaja tai erikoishammaslääkärikouluttaja -nimeä kantava palkinto jaetaan kalenterivuosittain ansioituneelle erikoislääkärikouluttajalle tai erikoishammaslääkärikouluttajalle.

Palkintona on kunniakirja ja 1000 euron stipendi.

Palkintoa jaettaessa ansioksi katsotaan vahva tiedollinen ja taidollinen osaaminen ja valmius jakaa osaamistaan ymmärrettävällä tavalla, hyvä kommunikaatiotaito sekä potilaiden että kollegojen kanssa. Ansioksi luetaan myönteinen suhtautuminen opiskelijoihin ja aika palautteen antamiseen.

Ehdotuksia palkinnon saajaksi voi tehdä kuka tahansa erikoistuva lääkäri tai erikoistuva hammaslääkäri tai vastavalmistunut erikoislääkäri tai erikoishammaslääkäri (enintään 2 vuotta valmistumisesta).

Esitykset perusteluineen pyydetään toimittamaan sähköpostitse koulutuspäällikkö Soile Saloselle (soihau (at) utu.fi) viimeistään keskiviikkona 5.10.2016.

Luotu 07.09.2016 | Muokattu 07.09.2016