Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta sai neuvottelukunnan

21.10.2016

Yhteiskuntatieteellisen tiedekunnan dekaani on asettanut tiedekunnalle neuvottelukunnan.

​Neuvottelukunnan jäseniksi on kustuttu toimittaja Wali Hashi, Helsingin yliopiston dosentti Minna Huotilainen, Yhteiskunta-alan korkeakoulutetut ry:n asiantuntija Piritta Jokelainen, kansanedustaja Krista Kiuru, Eläketurvakeskuksen osastopäällikkö Susan Kuivalainen, Ylioppilaiden terveydenhuoltosäätiön psykologi Minna Martin, Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen tutkimusprofessori Pasi Moisio, Turun Sanomien päätoimittaja Riitta Monto, kansanedustaja Ville Niinistö sekä Suomen Kuvalehden päätoimittaja Ville Pernaa.

Neuvottelukunnan tehtävänä on toimia tiedekunnan ja sen keskeisten sidosryhmien yhteistyöelimenä ja edistää tiedekunnan tutkimuksen koulutuksen ja yhteiskunnallisen toiminnan kehittämistä.

Jäsenten lisäksi neuvottelukuntaan kuuluvat tiedekunnan dekaani Jukka Hyönä sekä varadekaanit Heikki Hämäläinen, Hannu Ruonavaara ja Henri Vogt. Kokouksiin osallistuu tiedekunnan yksiköiden edustajia. Sihteerinä toimii hallintopäällikkö Minna Domander.

Neuvottelukunnan toimikausi päättyy 31.12.2021.

EH

Luotu 21.10.2016 | Muokattu 26.02.2021