Yliopiston ja oikeustieteellisen tiedekunnan verkkosivut uudistuvat 13.12!

11.12.2012

Turun yliopiston uudet verkkosivut julkaistaan tällä viikolla. Myös oikeustieteellisen tiedekunnan uudet nettisivut avautuvat torstaina 13.12.2012.

Tiedekuntien ja erillisten laitosten todelliset osoitteet muuttuvat uudistuksen yhteydessä. Oikeustieteellisen tiedekunnan uusi osoite on www.utu.fi/law. Tämä osoite korvaa siis vanhan www.law.utu.fi osoitteen, josta tehdään automaattinen uudelleen ohjaus uusille sivuille.

Uusitun julkisen verkkosivuston avaaminen jatkaa käynnissä olevaa verkkouudistusprojektia, jonka ensimmäisessä vaiheessa avattiin yliopistolaisten uusi intranet loppukeväästä 2012. Verkkosivut tehdään samalla uudella julkaisujärjestelmällä, jolla intranet on toteutettu. Täten www-sivut ovat ulkoiselta olemukseltaan lähes samanlaiset kuin intranet-sivusto. Intranet-sivuille kirjautumiseen tarvitset utu-tunnukset ja sinne on pääsy vain henkilökunnalla ja tutkinto-opiskelijoilla. Julkiset internet-sivut ovat taas kaikkien nähtävissä ja ne suunnataan jatkossa sisällöltään ensisijaisesti ulkoisille kohderyhmille.

Uusia sivuja muokataan jatkuvasti ja myös oikeustieteellisen Intranetin puolelle on tulossa muutoksia. Palautetta, kysymyksiä ja toiveita uusista sivuista ja intranetistä voi lähettää osoitteeseen oi-netti@utu.fi

Luotu 11.12.2012 | Muokattu 09.08.2016