Yliopistopedagogiikka 3 (35 op) aineopintojen haku avautunut

05.11.2014

Kohderyhmä: Yliopistopedagogiikka 3 (35 op) opinnot täydentävät aiemmin suoritetut yliopistopedagogiikka 25 op opinnot (tai vastaavat) antaen asetuksen (A865/2005) mukaisen laaja-alaisen aineenopettajan kelpoisuuden.

Osaamistavoitteet: Yliopistopedagogiikka 3 -opinnot käytyään opiskelija omaa syvällistä yliopistopedagogista teoreettista tietämystä ja osaa soveltaa sitä oman opetustyönsä kokonaisvaltaiseen kehittämiseen. Hänellä on valmiudet tukea omaa opetus-oppimisympäristöään opetuksen kehittämisessä ja toimia aktiivisena opetuksen kehittäjänä yhdessä kollegoidensa kanssa yli tiedekuntarajojen. Opiskelijalla on kehittynyt vahva opettajaidentiteetti, jonka avulla hän pystyy tukemaan opiskelijoitaan oppimisessa ja itseään opetustyössä jaksamisessa. Yliopistopedagogiikan opintoihin sisältyy ohjattua harjoittelua, jonka käytyään opiskelija omaa taidot kehittää ja analysoida opetustaan syvällisesti ja konkreettisesti. Kasvatustieteellisen tutkimuksen ymmärtämisen kautta opiskelija oppii etsimään ja hyödyntämään pedagogista tutkimusta oman opetustyönsä tueksi ja tarvittaessa tekemään itse pienimuotoisia pedagogisia omaa opetustyötä tukevia tutkimuksia.

Hakeminen: hakuaika päättyy 24.11.2014 klo 15.45

Luotu 05.11.2014 | Muokattu 27.07.2021