Yrittäjyyden professori Jarna Heinonen vuoden johtamiskouluttajaksi

06.05.2016

Turun kauppakorkeakoulun johtamiskoulutusyksikkö jakoi 21.4.2016 järjestetyssä Top Management Forumissa vuoden johtajan ja johtamiskouluttajan tunnustukset.

​Turun kauppakorkeakoulun johtamiskoulutusyksikkö TSE exe julkisti vuoden  johtamiskouluttajan ja johtajan valinnat torstaina 21.4.2016 kauppakorkeakoululla järjestetyssä vuotuisessa Top Management Forum -seminaarissa. Tunnustukset jaettiin tänä vuonna viidettä kertaa.

Vuoden johtamiskouluttaja kannustaa sisäiseen yrittäjyyteen

Vuoden 2016 johtamiskouluttaja on yrittäjyyden professori Jarna Heinonen, joka toimii eMBA Program Committeen puheenjohtajana ja osallistuu vahvasti ohjelman strategiseen kehittämiseen. Heinonen toimii asiantuntijana ja kouluttajana lähes kaikissa TSE exen valmennuksissa.

Valintaperusteissa kiitellään Heinosen varauksetonta valmiutta antaa aikaansa kehitystyölle.

‒ Jarna Heinonen tuo sisäisen yrittäjyyden mukaan siihen, miten aikuinen opiskelija johtaa itseään. Hän kannustaa toimimaan kuten itse opettaa ja onkin hyvä esimerkki ‒ toimii nopeasti, mutkattomasti ja rehellisesti, Ulla Heinonen sanoo.

Vuoden johtaja 2016 on Anders Innovations Oy:n toimitusjohtaja Tomi Alapaattikoski

‒ Tomi Alapaattikoski on visionäärinen, nopea ja innovatiivinen johtaja sekä rohkea ja proaktiivinen yrittäjä. Hän on kehittänyt yrityksensä omasta asunnostaan alkaneesta toiminnasta nyt jo eri mantereilla toimivaksi yritykseksi. Yritys on saanut lukuisia palkintoja ja mainintoja, muun muassa Deloitten Tech Fast 50 -listauksessa sekä tuoreessa Red Herring Top 100 -teknologialistauksessa. European Business Awardsissa Anders Innovations oli yksi Suomen finalisteista, perustelee TSE exen johtaja Ulla Heinonen.

Lisäksi perusteluissa kiitellään Alapaattikosken kehittävää otetta sekä henkilöstöjohtamisessa että oman osaamisensa kehittämisessä.

‒ Alapaattikoski pitää vireyttä yllä ja hakee jatkuvasti uusia kulmia oman henkilöstönsä kehittymiselle. Alapaattikoski kehittää myös itseään ‒ hän on suorittanut eMBA-tutkinnon Turun kauppakorkeakoulussa, Heinonen sanoo.

Vuoden johtajan valinnalla TSE exe haluaa korostaa johtajuuden henkeä ja palkita visionäärisen johtajan, joka on eMBA Turku -ohjelman painopisteiden mukaisesti menestyksellisesti, yrittäjämäisesti ja innovatiivisesti luotsannut yritystään kansainvälisillä markkinoilla ja kehittänyt itseään johtajana ja kasvanut myös yksilönä. Vuoden johtamiskouluttajan tunnustuksella TSE exe kiittää ja kannustaa ohjelmissaan kouluttavia entistä parempiin suorituksiin.

Turun kauppakorkeakoulun TSE exe on johdon, asiantuntijoiden ja organisaatioiden kehittäjä, joka yhdistää toiminnassaan uusimman akateemisen tutkimustiedon vahvaan käytännön yrityselämän tuntemukseen. www.utu.fi/exe

Lisätietoja:
TSE exen johtaja Ulla Heinonen, ulla.heinonen@utu.fi, p. 050 591 7199
TSE exen markkinointipäällikkö Timo Oksanen, timo.oksanen@utu.fi, p. 040 807 3893
Luotu 06.05.2016 | Muokattu 06.05.2016