Eero
Laakkonen
erikoistutkija, opettajankoulutuslaitos (Turku)
Erikoistutkija (Senior Researcher)
Linkit
Asiantuntijuusalueet
Kvantitatiiviset tutkimusmenetelmät
Tutkimus
Kvantitatiiviset tutkimusmenetelmien sovellukset käyttäytymistieteissä, mm. tilastolliset monimuuttujamenetelmät, rakenneyhtälömallitus, tilastolliset ohjelmistot.
Julkaisut
Käykö turvallisuuskampanja kaikille? : Erilaiset oppijat ja oppimiskokemusten mielekkyys NouHätä!-pelastustaitokampanjassa (2025)
Sosiaalilääketieteellinen Aikakauslehti
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Development and Validity Evaluation of a National Digital Entrance Examination Test for Higher Education Student Selection (2025)
Higher Education Quarterly
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Millaista tiedepääomaa alkuvaiheen luokanopettajaopiskelijoilla on? (2025)
Kasvatus : Suomen kasvatustieteellinen aikakauskirja
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Käykö turvallisuuskampanja kaikille? – Erilaiset oppijat ja mielekkäät oppimiskokemukset turvallisuuskasvatuksessa (2025)
Kas!-blogi
(E1 Yleistajuinen blogikirjoitus )
Spontaneous Scientific Argumentation and Socially Shared Metacognitive Regulation of High- and Low-Performing Small Groups in Virtual Collaborative Science Learning (2025)
Journal of Research in Science Teaching
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Students' motivational orientations and their study well-being across different disciplines (2025)
Learning and Individual Differences
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Safety competence promotion in secondary education – A case of the Finnish NouHätä! Programme (2024)
Heliyon
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
"I Have More Courage Now": Students' Perceptions of Content Learning and the Development of Their English Self-Concept During the Pre-DP Year (2024)
Education Sciences
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Estonian and Finnish early childhood education teachers’ views of well-being and changes at work during the COVID-19 pandemic (2024)
European Early Childhood Education Research Journal
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Exploring the reliability and validity of multiple mini-interviews in admission to teacher education (2024)
European Journal of Teacher Education
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )