Eero
Laakkonen
erikoistutkija, opettajankoulutuslaitos (Turku)
Erikoistutkija (Senior Researcher)
Linkit
Asiantuntijuusalueet
Kvantitatiiviset tutkimusmenetelmät
Tutkimus
Kvantitatiiviset tutkimusmenetelmien sovellukset käyttäytymistieteissä, mm. tilastolliset monimuuttujamenetelmät, rakenneyhtälömallitus, tilastolliset ohjelmistot.
Julkaisut
Spontaneous Scientific Argumentation and Socially Shared Metacognitive Regulation of High- and Low-Performing Small Groups in Virtual Collaborative Science Learning (2025)
Journal of Research in Science Teaching
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Students' motivational orientations and their study well-being across different disciplines (2025)
Learning and Individual Differences
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Development and Validity Evaluation of a National Digital Entrance Examination Test for Higher Education Student Selection (2025)
Higher Education Quarterly
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Millaista tiedepääomaa alkuvaiheen luokanopettajaopiskelijoilla on? (2025)
Kasvatus : Suomen kasvatustieteellinen aikakauskirja
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Tunneälytestin kehittäminen sosiaali- ja terveysalan kansalliseen valintakokeeseen ammattikorkeakouluissa (2024)
Hoitotiede
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Association Between the Two-Year Trajectories of Dental Anxiety and the Changes in the Oral Health-Related Quality of Life in Parents of FinnBrain Birth Cohort Study (2024)
Dentistry Journal
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Student Teachers’ Study Profiles — Longitudinal Perspective to Research-Based Teacher Education (2024)
Professions and Professionalism
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Peruskoulun opettajien työrauhakokemukset ja -profiilit (2024)
Kasvatus-lehti - Koulutuksen tutkimuslaitos
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Pharmacy Undergraduates’ Epistemic Cognition and Medication Beliefs as Predictors of Conceptual Learning and Academic Progress (2024)
Journal of education in science, environment and health
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
Safety competence promotion in secondary education – A case of the Finnish NouHätä! Programme (2024)
Heliyon
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))