Erkki
Sutinen
professori, tietoliikenne ja kyberturvallisuustekniikka
PhD
Asiantuntijuusalueet
opetusteknologia
digitaaliteologia
co-design
tietojenkäsittelytieteen opetuksen tutkimus
kehitysteknologia (ICT4D)
Julkaisut
Delivering Engaging Curricular Lessons – A Case of Mixed Reality Technology in Education (2023)
International Conference in Methodologies and intelligent Systems for Techhnology Enhanced Learning, Lecture notes in networks and systems
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Future Technology Lab: A Plug-in Campus as an Agent of Change for Computing Education Research in the Global South (2023)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))A systematic review of social classroom climate in online and technology-enhanced learning environments in primary and secondary school (2023)
Education and Information Technologies
(Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A2))
Co-working, co-learning and culture - co-creation of future tech lab in Namibia (2022)
Journal of Corporate Real Estate
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Is It Real? – Learners’ Perceptions on Tele-Immersive 3D Video Technology and Its Further Use in K-12 Education (2022)
Open Conference on Computers in Education, IFIP Advances in Information and Communication Technology
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Critical events and pivotal factors as tools for analyzing the sustainability of online study programs (2022)
Educational Technology Research and Development
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Radical innovation theory: towards radical design of digital workplaces (2022)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Remote Presence: Live Holograms for a Social Classroom (2022)
ACM International Conference on Interactive Media Experiences
(Vertaisarvioimaton konferenssijulkaisu (B3))
Reform of the University Curriculum in Usability: A Case Study Implementing an Integrative Approach (2022)
Informatics in Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
COVID-19 pandemic: how can the lessons learnt contribute to the digital transformation of schools of tomorrow? (2022)
International Journal of Technology Enhanced Learning
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))