Erkki
Sutinen
professori, Tietoliikenne ja kyberturvallisuustekniikka
PhD
Asiantuntijuusalueet
opetusteknologia
digitaaliteologia
co-design
tietojenkäsittelytieteen opetuksen tutkimus
kehitysteknologia (ICT4D)
Julkaisut
Radical innovation theory: towards radical design of digital workplaces (2022)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Remote Presence: Live Holograms for a Social Classroom (2022)
ACM International Conference on Interactive Media Experiences
(Vertaisarvioimaton konferenssijulkaisu (B3))
Reform of the University Curriculum in Usability: A Case Study Implementing an Integrative Approach (2022)
Informatics in Education
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
COVID-19 pandemic: how can the lessons learnt contribute to the digital transformation of schools of tomorrow? (2022)
International Journal of Technology Enhanced Learning
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Enhancing Software Engineering Education in Africa through a Metaversity (2022)
Frontiers in Education Conference, Frontiers in Education Conference
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Co-creating on-the-road ICT solutions to promote sustainable tourism in World Heritage Sites (2022)
(Vertaisarvioitu artikkeli kokoomateoksessa (A3))Taxonomy for Educational Robotics at Schools (2022)
International Conference on Robotics in Education, Lecture notes in networks and systems
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Supporting academic engagement through immersive technologies (2022)
International Conference on Education and New Developments, Education and New Developments
(Vertaisarvioitu artikkeli konferenssijulkaisussa (A4))
Designing Terminal Encounters with Erikson and Kübler-Ross for Life Before Death (2022)
Thanatos - Suomalaisen Kuolemantutkimuksen Verkkojulkaisu
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Creating Smart Connected Learning Ecosystems: A Hybrid Model for Design-Based Learning (2022)
Id&a interaction design & architecture(s)
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))