Mekhail
Mustak
markkinointi
Senior Researcher, Marketing
Ota yhteyttä
Linkit
Julkaisut
Deepfakes: Deceptions, mitigations, and opportunities (2023)
Journal of Business Research
(A1 Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tieteellisessä lehdessä )
How Feature Changes of a Dominant Ad Platform Shape Advertisers’ Human Agency (2022)
International Journal of Electronic Commerce
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Detecting Pain Points from User-Generated Social Media Posts Using Machine Learning (2022)
Journal of Interactive Marketing
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Understanding the impact of online customers’ shopping experience on online impulsive buying: A study on two leading E-commerce platforms (2022)
Journal of Retailing and Consumer Services
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Entrepreneurship During the COVID-19 Pandemic: A Systematic Literature Review and Future Research Agenda (2021)
International Review of Entrepreneurship
(Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A2))
Free-to-fee transformation of industrial services (2021)
Journal of Service Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Artificial intelligence in marketing: Topic modeling, scientometric analysis, and research agenda (2021)
Journal of Business Research
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
A critical analysis of service ecosystems research: rethinking its premises to move forward (2020)
Journal of Services Marketing
(Vertaisarvioitu katsausartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A2))
Customer participation in knowledge intensive business services: Perceived value outcomes from a dyadic perspective (2019)
Industrial Marketing Management
(Vertaisarvioitu alkuperäisartikkeli tai data-artikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä (A1))
Match made in heaven or hell: When and how are value-driven selling and purchasing approaches aligned? (2018)
Annual IMP Conference and Doctoral Colloquium
(O2 Muu julkaisu )