Helpdesk - Tarvitsetko IT-tukea?

Kun tarvitset apua tietotekniikan käytössä, sinua auttaa IT-palveluiden helpdesk. Helpdesk-tiimiin saat yhteyttä monella eri tavalla, voit käyttää tilanteeseesi sopivaa yhteydenottokanavaa.

 

 

IT-asiakaspalvelu (Helpdesk) päivystää arkipäivisin seuraavasti:

Otamme asiakkaita vastaan ainoastaan ajanvarauksella. Ajan voi tilata osoitteesta helpdesk@utu.fi. Pisteellä kävijöiltä edellytämme kasvomaskin käyttöä.

Aukiolot

  • IT-palvelupisteet ovat avoinna klo 08.00 - 15.00
  • Puhelin klo 08.00 - 15.00
  • Chat-palvelut tavoitettavissa klo 8.00 - 15.00

Sähköposti: helpdesk@utu.fi

Puhelin: 029 450 6000

 

Lisäksi toivomme, että käytät kasvomaskia kun asioit pisteillä. Jos tuot meille tietokoneen tai muun laitteen huoltoon niin pyri puhdistamaan laitteen kosketuspinnat pyyhkimällä ne desinfektiopyyhkeellä tai liinalla. Jos tämä ei ole mahdollista niin ilmoita asiasta samalla kun luovutat laitteen.

Jos sinulla on flunssan, influenssan tai muun tarttuvan taudin oireita, älä tule yliopistolle.   

 

IT-palvelupisteet

Educariumin IT-palvelupiste
4. krs, Assistentinkatu 5, 20500 TURKU

Kauppakorkeakoulun IT-palvelupiste
1. krs, Rehtorinpellonkatu 3, 20500 TURKU

Medisiinan IT-palvelupiste
2. krs, Kiinamyllynkatu 8 A, 20520 TURKU

Naturan IT-palvelupiste
2. krs, Vesilinnantie 5, 20500 TURKU

Porin kampuksen IT-palvelupiste
1. krs, Pohjoisranta 11 A, 28100 Pori

Rauman IT-palvelupiste
Rauma kirjasto 1. krs, Seminaarinkatu 1, 26100 RAUMA

Tietoturva

Turvallisuusilmoitukset

cert@utu.fi

Ilmoitukset yliopiston palvelinten ja verkon väärinkäytöksistä

abuse@utu.fi