Lähde Merimerkit-hankkeen kanssa messuamaan SMM-meriteollisuusmessuille 3.-6.9.2024 Saksaan

Aika

3.9.2024 klo 9.00 - 6.9.2024 klo 17.00
Osallistu yhteismessuosastolla Euroopan suurimmille SMM-meriteollisuusmessuille Hampurissa 3.-6.9.2024!

Tarjoaako yrityksenne tuotteita tai palveluita meriteollisuuteen, -logistiikkaan tai merenkulkuun liittyen? Kiinnostaako kansainvälinen näkyvyys alan kärkitapahtumassa?

SMM-messut järjestetään joka toinen vuosi Saksan Hampurissa, seuraavan kerran siis syksyllä 2024. SMM Hampuri kerää jälleen kaikki meriteollisuuden kansainväliset toimijat ja yritykset yhteen ja tarjoaa seitsemän messuhallin voimin messutunnelmaa, asiantuntijapuheenvuoroja, viimeisimpiä teknologioita sekä erinomaisia verkostoistumismahdollisuuksia. Lahden seudun ja Lounais-Suomen meriteollisuusosaamista on tarkoitus tuoda esille vuoden 2024 Hampurin SMM-messuilla yhteisosastolla.

Kansainvälistä näkyvyyttä kustannustehokkaasti yhteisosastolla!

Yhteisosasto on yrityksille helppo ja vaivaton vaihtoehto, kun yritys haluaa pienemmällä vaivalla messunäkyvyyden. Merimerkit-hankkeen avustamana osallistut helposti Hampurin meriteollisuuden messuille.

Yksittäisen yrityksen näyttelypaikan pinta-ala tulee olemaan n. 4m2 ja kokonaisuudessaan näyttävä yhteismessuosastomme on n. 100 m2 suuruinen. Kattavaan messupakettiimme sisältyy mm.: osaston vuokra, suunnittelu ja toteutus, sähköt, siivous, kahvi- ja virvoketarjoilut asiakkaille sekä vakio messukalustus. Osasto toteutetaan kilpailutetun ja kokeneen messurakentajan kanssa. Osastolla avustaa koko messujen ajan messukoordinaattori, LADECin ja Turun yliopiston henkilökunta.

Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy yhdessä Turun Yliopiston kanssa varaa Merimerkit-hankkeen käyttöön Hampurin SMM-messuilta alustavasti n.100 m2 lattiapinta-alaa, josta voidaan tarjota yhteismessuosastomahdollisuuden maksimissaan 10 yritykselle. Yrityspaikat jaetaan puoliksi Lahden seudun ja Lounais-Suomen meriklusteriyritysten välillä.

Yhteismessuosaston osallistumishinta yritykselle on alustavasti n. 7500 euroa (alv 0 %). Hinnassa on jo valmiiksi huomioitu kansainväliseen yhteismessuosallistumiseen liittyvä Business Finland Exhibition Explorer -rahoituksen avustus.

Ilmaise alustava kiinnostuksesi SMM Hampurin yhteismessuosastoon liittyen Merimerkit-hankesivustolla www.merimerkit.fi, jossa on myös lisätietoa tukirahoituksesta.

Yhteisosastolle varataan viisi (5) osastopaikkaa Lahden seudun yrityksille ja viisi (5) osastopaikkaa Lounais-Suomen yrityksille.

Ryhmämatkajärjestelyillä helposti myös majoitus-, lento- ja kuljetusvaraukset!

Osallistumalla yhteismessuosastoon, varaamme messuedustajillenne myös majoituksen, lennot ja siirtymiset kohteessa edullisempaan ryhmävaraushintaan.

Lisätietoja:
Lahden seudun yritykset: Ville Uimonen | 050 574 3222 | ville.uimonen@ladec.fi
Satakunnan ja Varsinais-Suomen yritykset: Anne E. Suominen | 040 779 9494 | anne.e.suominen@utu.fi

Yhteismessuosaston järjestäminen Hampurin SMM-messuilla 3.-6.9.2024 on osa Merimerkit-ryhmähankkeen (R-00018) toteutusta. Merimerkit-hanke on Euroopan unionin osarahoittama hanke, jota toteuttavat Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy ja Turun yliopisto.

Anne E. Suominen