BioCity Turun uudet tutkimusohjelmat haettavana 15.4. saakka

21.03.2022

BioCity Turku on Turun yliopiston ja Åbo Akademin yhteinen organisaatio, joka tukee ja koordinoi Turun kampusalueen biotieteiden tutkimusta. BioCity Turun tutkimusohjelmat ovat moni- ja poikkitieteellisiä kokonaisuuksia, jotka vahvistavat Turun korkeakoulujen välistä tutkimusyhteistyötä. BioCity Turku kutsuu tutkijoitaan ehdottamaan uusia tutkimusohjelmia viisivuotiskaudelle 2022–2026.

– Toivotamme tervetulleeksi hakemuksia sekä uusilta avauksilta että niiltä vanhoilta tutkimusohjelmilta, jotka ovat olleet aktiivisia toiminnassaan edellisen viisivuotisen kauden aikana, sanoo professori Klaus Elenius, BioCity Turun tieteellinen johtaja.

– Biotieteiden ja molekyylilääketieteen tutkimusryhmät, sekä niihin liittyvät kemian, fysiikan, tekniikan ja tietotekniikan ryhmät, jotka työskentelevät Turun kampusalueella, voivat hakea mukaan, Elenius jatkaa.

Tutkimusohjelmia rahoitetaan viiden peräkkäisen vuoden ajan

BioCity Turun uudet tutkimusohjelmat valitaan viisivuotiskaudeksi 2022–2026, ja vuoden 2022 rahoitus jaetaan kesäkuussa. BioCity Turku järjestää myös joka vuosi erillisen rahoitushaun tutkimusohjelmista riippumattomille yhteistyöprojekteille.

Lähetä hakemuksesi viimeistään huhtikuun 15. päivä 2022 klo 16:00 (CET+1) sähköpostitse osoitteeseen biocityturku@bioscience.fi

Luotu 21.03.2022 | Muokattu 21.03.2022