Call for Papers: Conference on Technology Ethics - Tethics 2021

03.03.2021

Teknologian eettisiin kysymyksiin paneutuva konferenssi – Conference on Technology Ethics (Tethics) – järjestetään Turun yliopiston kauppakorkeakoulussa hybriditapahtumana 20.-22.10.2021. Tethics 2021 -konferenssin Call for Papers on nyt avoinna.

Tethics pyrkii edistämään erilaisten toimijoiden verkostoitumista, yhteistyötä ja tutkimusta teknologian eettisten kysymysten parissa. Tällä tarkoitetaan paitsi monitieteisyyttä, myös tutkijoiden, teknologia-alan ammattilaisten ja kansalaisten vuoropuhelua teknologian eettisen käytön edistämiseksi yhteiskunnassa.
Koronapandemian vuoksi Tethics 2021 järjestetään hybriditapahtumana. Samalla kun toivomme tapaavamme teidät Turun yliopiston kauppakorkeakoulussa, järjestämme mahdollisuuden myös virtuaaliosallistumiseen. Konferenssin järjestää Future Ethics -tutkimusryhmä.

Lue lisää konferenssin verkkosivuilta
ja seuraa Twitterissä: @Tethics_Conf        #Tethics2021