Eläintarinoita - Oppimassa eläinten kanssa 3 op

07.06.2016

Opettajankoulutuslaitoksen Sat@Oppi järjestää varhaiskasvatuksen henkilöstölle suunnatun 3 op laajuisen täydennyskoulutuskokonaisuuden.

​Eläinten kanssa työskenneltäessä on mahdollista löytää uudenlaisia lähestymistapoja varhaiskasvatuksen opetus- ja ohjaustilanteisiin sekä sekä yhdessä toimimiseen.

Koulutuksen tavoitteena on laajentaa pedagogista näkökulmaa, kehittää erilaisia työskentelytapoja, lisätä itsetuntemusta ja avata ymmärrystä ryhmässä toimimiseen.

Koulutus sisältää viisi eläinten kanssa toteutettavaa koulutuspäivää; Eläimet leikeissä, Laumanvartija kasvatus- ja hoitotyössä, Pässit työyhteisössä, Hevoset vuorovaikutuksessa, Eläintarina elää sekä lisäksi koulutuksen kokoavan Laitumella -seminaaripäivän ja itsenäistä työskentelyä.

Koulutukseen valitaan 18–20 kohderyhmän mukaista hakijaa ilmoittautumisjärjestyksessä.

Koulutus on Opetushallituksen rahoittamaa opetustoimen henkilöstökoulutusta ja se on osallistujille maksuton (mahdollisia matka-, majoitus-, ateria- ja sijaiskuluja ei korvata).

Koulutukseen ilmoittautuminen on PÄÄTTYNYT!

Lisätietoja opetussuunnitelmasta ja ilmoittautumisesta
Luotu 07.06.2016 | Muokattu 14.11.2018