Elina Jaakkolalle Emerald Citations of Excellence Award 2015

08.09.2015

Emerald-kustantamo on myöntänyt Elina Jaakkolalle ja Leena Aarikka-Stenroosille Emerald Citations of Excellence for 2015 –palkinnon. Palkinto myönnettin Industrial Marketing Management –journaalissa julkaistusta artikkelista ”Value co-creation in knowledge intensive business services: A dyadic perspective on the joint problem solving process”. Palkinnon valintaperusteisiin kuuluvat julkaisun saamat sitaatiot sekä sen uutuusarvo, poikkitieteellinen kiinnostavuus ja artikkelin tieteellinen ja käytännön merkitys. Excellence Award 2015 -palkinnon saanut paperi käsittelee kompleksista arvonluontia yritysmarkkinoilla.
Elina Jaakkola työskentelee TIAS Collegium-tutkijana markkinoinnin aineessa Turun kauppakorkeakoulussa. Leena Aarikka-Stenroos on Assistant Professor  (tenure track) Tampereen teknillisessä yliopistossa.
Luotu 08.09.2015 | Muokattu 08.09.2015