Ennakkotietoa avoimen yliopiston opintotarjonnasta syksyllä 2020

01.06.2020

Haluatko vahvistaa osaamistasi työelämän tarpeisiin, tähtäätkö tutkinto-opintoihin tai opiskelisitko jotakin uutta omaksi iloksesi?

Avoin yliopisto-opetus tarjoaa kaikille kiinnostuneille mahdollisuuden opiskella Turun yliopiston tutkinto-ohjelmien mukaisia opintoja. Opintotarjontaan sisältyy opintokokonaisuuksia ja yksittäisiä opintojaksoja kaikista tiedekunnista, kymmenistä oppiaineista.

Opintoja on uudistettu ja tarjonnassa on myös uutuuksia, mm. Tekoälyakatemian ja Sote-akatemian monitieteisiä kursseja sekä varhaiskasvatuksen verkko-opintoja. Monitoimijaisen lapsi- ja perhepalveluosaamisen perusteet 2 op -kurssin voi opiskella myös MOOCina.

Opintoja järjestetään verkossa ja/tai lähiopetuksena Turun yliopistossa ja Porin kampuksella. Lisäksi opintoja tarjoaa noin 30 avoimen yliopiston yhteistyöoppilaitosta - kesäyliopistot, kansalaisopistot ja kansanopistot - eri puolilla Suomea. Verkko-opintoja voi suorittaa joustavasti myös täysin etäopiskeluna.

Tiedot koko opintotarjonnasta julkaistaan 15.6. mennessä. Ilmoittautuminen Turun yliopiston järjestämiin opintoihin alkaa porrastetusti 11.8.2020. Poikkeuksena on Johdatus oikeustieteeseen 2 op -verkkokurssi, jolle ilmoittautuminen alkaa jo 3.8. Kurssin voi opiskella myös kesäopintoina. Useiden yhteistyöoppilaitosten opintoihin voi jo ilmoittautua.

Tarkemmat tiedot löytyvät opetusohjelmista. Tutustu ja innostu!

Luotu 01.06.2020 | Muokattu 09.06.2020