EU Interreg Central Baltic Programme 2014-2020 rahoitus maantieteen koordinoimalle SustainBaltic hankkeelle

03.10.2016

EU Interreg Central Baltic Programme 2014-2020 rahoittaa vuosina 2016-2019 (30 kk ajan) noin miljoonalla eurolla rannikkoalueiden yhdennettyä käyttöä ja hoitoa  toteuttavaa SustainBaltic hanketta: ICZM Plans for Sustaining Coastal and Marine Human-ecological Networks in the Baltic Region.  Maantieteen ja geologian laitos toimii hankkeessa pääpartnerina ja projektipartnereita ovat Suomessa Satakuntaliitto, Suomen ympäristökeskus ja Virossa Tallinnan yliopisto, Tarton ammattikorkeakoulu sekä Lääne-Virun maakuntahallitus. Hankevetäjänä toimii Reija Hietala. Hankeryhmä edustaa suomalaista ja virolaista maakuntatason suunnittelun, paikkatietotyön ja osallistavan arvioinnin asiantuntemusta. Myös ohjausryhmässä ovat edustettuina suomalainen ja virolainen maakuntatason suunnittelu, luonnon- ja ympäristönhoidon ala ja mm. elinkeinotoiminnan järjestöjen edustus.

The steering committee of Central Baltic Programme 2014-2020 has approved new projects: http://centralbaltic.eu/content/steering-committee-has-accepted-new-projects

Seuraa meitä hankesivustollamme !

Luotu 03.10.2016 | Muokattu 07.06.2018