​GITM-maisteriohjelma ja eMBA Turku -johtamiskoulutusohjelma 50 parhaan joukkoon Eduniversalin globaalissa vertailussa

03.02.2014

Eduniversal Best Masters Ranking -vertailu arvioi vuosittain tuhannen kauppatieteellistä koulutusta tarjoavan korkeakoulun maisteri-, MBA- ja eMBA-ohjelmat.

Kauppakorkeakoulun kansainvälinen Master's Degree Programme in Global Information Technology Management (GITM) on sijalla 33 Eduniversalin vuotuisen, globaalin Best Masters Ranking -vertailun luokassa, joka listaa 200 parasta tietojärjestelmien johtamiseen liittyvää ohjelmaa.

Kauppakorkeakoulun johtamiskoulutusohjelma eMBA Turku sijoittui Executive MBA -ohjelmien vastaavassa globaalissa vertailussa sijalle 49.

2013‒2014 Eduniversal Best Masters -rankingissä Eduniversal arvioi tuhannen kauppatieteellistä koulutusta tarjoavan korkeakoulun koulutusohjelmia 30 eri erikoisalalla. Vertailu perustuu arvioon, jossa kiinnitetään huomiota kolmeen kriteeriin. Näitä ovat ohjelman maine, valmistuneiden uramahdollisuudet ja ensimmäisen valmistumisen jälkeisen työn palkkataso.

Vertailun tavoitteena on tarjota luotettavaa ja helposti vertailtavaa tietoa koulutusohjelmiin hakeutuville. Nyt julkistettua vertailua varten arvioitiin yli 600 korkeakoulun ohjelmat, jotka toimittivat tietonsa Eduniversalille.

>> www.best-masters.com/

Luotu 03.02.2014 | Muokattu 03.02.2014