Hae Feeniks-kirjaston tutkijanhuonetta 30.4. mennessä

29.02.2024

Kirjaston tutkijanhuoneet ovat Turun yliopiston piirissä toimivien tutkijoiden haettavissa.

Tutkijanhuoneiden vuosittainen hakuaika 1.8. alkavalle käyttökaudelle on 1.3.-30.4. Huonetta haetaan sähköisellä hakulomakkeella.

Tutkijanhuoneiden käyttöoikeus myönnetään ensisijaisesti Turun yliopistossa väitöskirjatyötä tekeville jatko-opiskelijoille, joilla ei ole yliopistossa työhuonetta käytössään. Myöntöpäätöksessä huomioidaan myös Feeniks-kirjaston kulttuuriaineistolain piirissä olevan aineiston tarve tutkimustyössä.

Tutkijanhuoneen käyttöoikeus myönnetään hakemuksen perusteella enintään yhdeksi vuodeksi kerrallaan ja enintään kahdeksi vuodeksi peräkkäin ensimmäisen käyttökauden alkamisesta. Pro gradu -opinnäytetyön tekijälle huone myönnetään kuitenkin enintään kolmeksi kuukaudeksi.

Huoneet ovat käytettävissä 24/7, ja niissä on tietokone sekä nettiyhteys. Huoneiden peruskalustus on yhdelle hengelle, mutta huone voidaan myöntää myös useamman hengen käyttöön, mikäli hakijat näin haluavat.

Lue lisää tutkijanhuoneiden hausta.

Luotu 29.02.2024 | Muokattu 29.02.2024