Ilmoittautuminen kauppakorkeakoulun avoimeen yliopisto-opetukseen käynnistymässä

21.08.2019

Ilmoittautuminen Turun yliopistossa järjestettäviin kauppakorkeakoulun avoimen yliopiston opintoihin alkaa torstaina 22.8. Porin yksikön kursseille ilmoittautuminen on jo käynnissä.

Turun kauppakorkeakoulun avoimen yliopisto-opetuksen tarjontaan sisältyy noin 150 kurssia lukuvuonna 2019 - 2020. Suurin osa kursseista on tarjolla Turussa. Lisäksi kursseille voi osallistua Porin yksikössä. Johtamisen ja organisoinnin kursseja on tarjolla myös avoimen yliopiston yhteistyöoppilaitoksissa.

Turussa ja Porin yksikössä voi opintoihin tulla mukaan joustavasti, sillä kurssit järjestetään lukuvuoden aikana opetusperiodeittain ja jokaisen periodin kursseille on oma ilmoittautumisaikansa. Lähiopetus järjestetään joko integroituna opetuksena tai ilta-aikaan. Lisäksi opintoja voi suorittaa myös verkossa. Ensimmäisellä, 2.9. alkavalla opetusperiodilla on tarjolla Henkilöstöjohtamisen verkkokurssi.

Lisätietoja voit lukea opintojen esittelysivuilta ja opetusohjelmista. Turussa järjestettävien opintojen sivulla voit tutustua myös 13.8.2019 pidetyn infotilaisuuden esitysmateriaaliin.

Luotu 21.08.2019 | Muokattu 21.08.2019