Julkaise avoimesti ja maksutta Taylor & Francisin valikoiduissa lehdissä

16.06.2020

Turun yliopiston tutkijat voivat julkaista artikkelinsa avoimina maksutta Taylor & Francisin valikoiduissa lehdissä vuoden 2022 loppuun asti.

Maksuttoman avoimen julkaisemisen mahdollistaa FinELib-konsortion ja Taylor & Francisin sopimus, joka on voimassa 3.6.2020-31.12.2022. Open Access -artikkelit FinELib suosittelee julkaistavaksi CC BY -lisenssillä.

Lisätiedot edun käyttöönotosta, Taylor & Francisin avoimen julkaisemisen lehtilista sekä hyväksyttävät artikkelityypit löytyvät FinELibin ohjeesta.

Lisätietoja Creative Commons -lisensseistä

Taylor & Francis on myös laatinut verkkosivut, joilla on tietoa sopimuksesta tutkijoille ja kirjastoille.

FinELib on suomalaisten yliopistojen, ammattikorkeakoulujen, tutkimuslaitosten ja yleisten kirjastojen muodostama konsortio, jonka tehtävä on turvata ja parantaa elektronisten aineistojen saatavuutta.

Kysy lisää hankinta@utu.fi

Luotu 16.06.2020 | Muokattu 16.06.2020