Kansainvälinen liiketoiminta etsii uutta yliopistonlehtoria tai yliopisto-opettajaa

22.01.2016

​Kansainvälisen liiketoiminnan yliopistonlehtorin tehtävään kuuluu laaja opetusvastuu, johon sisältyy kansainvälisen liiketoiminnan opetusta perustutkintotasolla, opinnäytteiden ohjausta, laajojen opetuskurssien vetämistä ja koulutuksen kehittämistä. Yliopistonlehtorilla on myös yliopistohallinnollisia tehtäviä ja häneltä edellytetään tieteellisen tutkimustyön tekemistä. Tehtävässä edellytetään hyvää opetustaitoa sekä laajaa perehtyneisyyttä ja osaamista kansainvälisen liiketoiminnan opetusalalla.

Ensisijaisesti haetaan yliopistonlehtorin pätevyysvaatimuksen täyttävää henkilöä, mutta jos päteviä hakijoita ei löydy, voidaan tehtävä täyttää myös yliopisto-opettajan pätevyysvaatimuksien mukaisena. Kelpoisuusvaatimuksista on määrätty Turun yliopiston johtosäännössä.

Luotu 22.01.2016 | Muokattu 10.08.2021