Asiasana: markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos

Tämä sivu kokoaa asiasanaan liittyviä sisältöjä.

Lisää aktiivista liikkumista arkeen – Suomi hyötyy autoilun vähentämisestä

08.03.2023

Liikenne- ja viestintäministeriön kävelyn ja pyöräilyn edistämisohjelman tavoitteena on nostaa vuoteen 2030 mennessä kävelyn ja pyöräilyn yhteistä kulkutapaosuutta nykyisestä noin 30 prosentista 35–38 prosenttiin. Nykytoimilla se ei toteudu. Aktiiviset kulkutavat, jalankulku- ja pyöräliikenne, edistävät samaan aikaan terveyttä, yhdenvertaisuutta ja kestävyyttä. Ilman pontevampaa päätöksentekoa nämä hyödyt jäävät haaveeksi. Tavoitteen saavuttamiseksi tarvitaan yhdyskuntarakenteen tiivistämistä, kävelyn ja pyöräilyn edistämistä ja autoilun rajoittamista.

My, My Health & My Food -hanke järjesti innovaatiotapahtuman Kempeleessä

22.06.2022

Vuoden alusta käynnistynyt Turun yliopiston sekä VTT yhteinen hanke, Me, My Health & My Food (MeHeFo), innovoi ja vahvistaa yksilöllisiä ruokaan ja syömiseen liittyviä terveyttä ja ennakoivaa hyvinvointia edistäviä ratkaisuja. Juhannuksen alusviikolla hankkeen yritystoimijat ja Turun yliopisto jatkoivat yritysten kärkiosaamisten kautta vahvistuvaa yhteistä innovointia Kempeleessä, Oulun lähialueella.

Developing and sustaining high impact research about Market Shaping

Aika

8.6.2022 klo 13.00 - 15.00
The discipline of Marketing together with International Business are organizing a research seminar with visiting scholars Professor Roderick J. Brodie and Dr. Julia A. Fehrer on Developing and sustaining high impact research about Market Shaping on June 8, 2022 at 1-3 pm Place: Turku School of...

Suomi vahvistaa terveyden edistämistä panostamalla yksilöllisten ruoka- ja syömisratkaisuiden kärkiosaamiseen

02.02.2022

VTT ja Turun yliopisto luovat yhdessä suomalaisten yritysten kanssa yksilöllisiä ja kohdennettuja ruokaan ja syömiseen liittyviä terveyttä ja ennakoivaa hyvinvointia edistäviä ratkaisuja kansainvälisille markkinoille Business Finlandin juuri myöntämällä rahoitustuella Me, My Health & My Food (MeHeFo) -projektissa. Tavoitteena on selvittää, tutkia sekä yhdistää ja analysoida kuluttajaan liittyviä yksilöllisiä tekijöitä, minkä avulla kuluttajaa autetaan valitsemaan hänelle sopivimpia tuotteita ja palveluja.

International Business Research Seminar

Aika

28.4.2021 klo 12.15 - 14.15
Welcome to the third IB research seminar in the spring term 2021 on Wednesday the 28th of April at 12.15-14.15. This time we are having two intriguing presentations by doctoral candidates Katharina Schilli and Emilia Isolauri. Katharina will be presenting her thesis research with the title “Digital...