Kansainvälisiä vieraita Pan-Eurooppa Instituutissa

14.11.2013

PEI isännöi lukuisia kansainvälisiä vierailijoita tänä syksynä.

​Tohtori Joanna Zukowska (Warsaw School of Economics/Colleqium of World Economy, Puola) vieraili 11.-13. marraskuuta. Hän luennoi kahdella PEI:n Studia Generalia luennolla markkinointikommunikaatiosta ja innovaatioista Puolassa käyttäen mielenkiintoisia opetusmetodeja.

Professori  Nikolay Dobronravin (St. Petersburg State University, Venäjä) vierailee 15.11.  – 2.12. tarkoituksenaan keskittyä tutkimuksensa edistämiseen.

Professori  Natalia Kuznetsova (Economic Faculty of St. Petersburg State University, Venäjä) on vierailulla 26. – 29.11. Hän luennoi aiheesta “The St. Petersburg economy – today and tomorrow” 28.11. osana PEI:n Studia Generaliaa Itämeren alueen uusista ilmiöistä.

Tohtoriopiskelija Mikhail Belokon (St. Petersburg State University, Venäjä) puolestaan saapui jo syyskuussa tekemään väitöskirjaansa kaivosteollisuuden yritysostoista ja fuusioista. Belokonin vierailu loppuu kesäkuussa 2014.

Luotu 14.11.2013 | Muokattu 08.07.2021