Kirjaston tietoaineistotilaukset loppuvuonna

11.11.2020

Yliopiston hankintakatko alkaa 7.12.2020.  Teethän hankintaehdotukset kirjastolle viimeistään 27.11.2020.

Yliopistossa on voimassa hankintakatko alkaen 7.12 ja kestäen vuoden loppuun. Kirjastossa tämä koskee sekä kirjaston kokoelmiin hankittavia kirjoja sekä myös laitostilauksia eli laitoksille tehtäviä tilauksia.

Toivomme, että kaikki hankintaehdotukset ja laitostilaukset lähetettäisiin kirjastoon viimeistään perjantaina 27.11., jotta ehdimme käsitellä ne seuraavalla viikolla ennen hankintakatkon alkamista. Myöhemmin lähetetyt käsittelemme vuodenvaihteen jälkeen.

Mikäli tulee kiireellinen ja ennakoimaton tarve tilata aineistoa, antaa yliopiston hankintakatkon ohjeistus sille toki mahdollisuuden. Tällaisissa tapauksissa olettehan yhteydessä kirjastoon mahdollisimman nopeasti kirjasto-hankintatiimi@utu.fi.

Hankintaehdotuksen voi tehdä kirjaston verkkosivuilla olevien lomakkeiden kautta.

Luotu 11.11.2020 | Muokattu 11.11.2020