Kirjastot avataan rajoituksin 10.1.2022 alkaen yliopistoyhteisön jäsenille

07.01.2022

Kirjaston kaikki kuusi kirjastoyksikköä Turussa sekä Opettajankoulutuslaitoksen kirjasto Raumalla avataan kulkuoikeudellisten yliopistolaisten käyttöön normaalein palveluajoin 10.1.2022. Kirjastojen opiskelutilat ja ryhmätyöhuoneet ovat käytössä toistaiseksi, kirjastojen 24/7-tilat ovat auki kulkuoikeuksien sallimina aikoina. Raision sanomalehti- ja pienpainatepalvelut palvelee asiakkaita etukäteisvarauksella.

Ota yhteyttä kirjastoon sähköpostitse osoitteeseen kirjasto@utu.fi, jos et kuulu yliopistoyhteisöön ja sinulla on kysymyksiä kirjaston aineistojen tai tilojen käytöstä tai omista lainoistasi.

Kirjastot avoinna yliopistoyhteisön jäsenille

Kirjastot ovat 10.1.2022 alkaen avoinna Turun yliopiston opiskelijoille ja henkilökunnalle normaalein aukioloajoin. Kirjastokohtaiset aukioloajat ja palvelut löytyvät kirjaston verkkosivuilta. Asiakaspalvelu on avoinna kaikissa yksiköissä ja kokoelmat sekä opiskelutilat ovat käytettävissä kirjastojen aukioloaikoina ja kirjastojen 24/7-tilat laajemmin.

Yliopiston linjauksen mukaisesti rakennusten ulko-ovet pidetään lukittuina, mutta henkilökunta ja opiskelijat pääsevät kirjastoihin aukioloaikoina tulostus-/kulkulätkällä.

Kirjaston tiloissa tulee välttää tarpeettomia lähikontakteja ja käyttää aina kasvomaskia, paitsi jos tilassa ollaan yksin. Asiakasmäärä on rajattu max 50 henkilöön/kirjasto.

Erikoisjärjestelyitä riskiryhmiin kuuluville, lisätietoa kirjasto@utu.fi

Kirjaston avaaminen vain yliopistoyhteisön jäsenille perustuu yliopiston tekemiin linjauksiin. Kirjaston käytäntöjä ja ohjeita päivitetään sitä mukaa kuin yliopisto päivittää omaa ohjeistustaan.

Luotu 07.01.2022 | Muokattu 07.01.2022