Lettukestit Yliopistonmäellä keräsivät yliopistolaisia yhteen

10.10.2023

Turun yliopiston Mielen päällä -toiminta järjesti tiistaina 10.10.2023 Yliopistonmäellä lettukestit. Yhteisöllinen tapahtuma keräsi suuren joukon herkuttelijoita opiskelijoita henkilökuntaan.

Lokakuun hyvinvointiviikko tarjoaa monipuolisesti erilaisia aktiviteettejä ja yhteisöllistä toimintaa kampuksella 9.-13.10.2023. Ohjelmassa on muun muassa metsäretki, webinaareja ja keskusteluapua tarjoava Huolituoli. Tapahtumaa järjestävät yhteistyössä yliopisto ja monet järjestöt.

Mielen päällä -toiminnan tavoitteena on edistää opiskelijahyvinvointia yhteisöllisyyden ja vertaistukitoiminnan kautta. Toiminta tarjoaa monipuolisesti tukea ja työkaluja mielen hyvinvointiin sekä antaa mahdollisuuden toimia tukena toisille opiskelijoille.

Teksti ja kuvat: Veera Niemi

Luotu 10.10.2023 | Muokattu 11.10.2023