Liikesivistysrahasto jakoi apurahoja Turun yliopiston tutkijoille

01.12.2015

Liikesivistysrahasto on jakanut vuoden 2015 apurahahaussa yhteensä 2 667 850 euroa. Useat Turun yliopiston tutkijat saivat apurahan väitöskirjatyöhön, tieteelliseen tutkimukseen tai muihin käyttötarkoituksiin.

​Apurahan saivat muun muassa globaalia terveyshallintoa kestävyyden näkökulmasta tutkiva PhD Frederick Ahen, markkinoinnin ja kansainvälisen yrittäjyyden prosesseja tutkiva KTT Valtteri Kaartemo, kyvykkyyksien kehittymistä tietointensiivisissä yrityksissä tutkiva KTM Mari Ketolainen, luottamuksen merkitystä pk-yritysten pankkisuhteissa tutkiva KTT Antti Fredriksson, terveyden ja ulkonäön kaupallistamista ja asiakkaiden arvonmuodostusta tutkiva KTM Miia Grénman sekä liiketoimintaprosesseihin liittyvien palvelujen ostamista ja kehittämistä pk-yrityksissä tutkiva DI Vesa Kilpi.

Liikesivistysrahasto on suomalaisten liikemiesten vuonna 1919 perustama yhdistys, joka tukee kauppatieteellistä tutkimusta ja koulutusta ensisijaisesti apurahoin. www.lsr.fi

Luotu 01.12.2015 | Muokattu 09.08.2021