Liikesivistysrahaston apurahoja Turun yliopiston tutkijoille

05.12.2013

Kymmenet Turun yliopiston tutkijat saivat syksyn 2013 haussa apurahan Liikesivistysrahastolta, joka edistää liiketaloustieteiden tutkimuksen monipuolisuutta.

​Liikesivistysrahasto myönsi keskiviikkona 4.12.2013 yhteensä 1,1 miljoonaa euroa apurahoina 171 tutkijalle. Rahasto tukee kauppatieteellistä tutkimusta erityisesti liiketaloustieteen aloilla.

Kymmenet Turun yliopiston tutkijat saivat apurahan Liikesivistysrahaston syksyn 2013 apurahahaussa. Turun yliopistossa apurahan saaneiden tutkijoiden tutkimusaiheet liittyvät muun muassa kansainvälisiin yrityskauppoihin, liiketoimintainnovaatioihin, ennakointiin, mobiilialustoihin, online-pelaamiseen ja arvoperusteiseen myyntiin.

Tiedot apurahojen saajista ja kaikista tutkimusaiheista löytyvät Liikesivistysrahaston verkkosivuilta osoitteesta www.lsr.fi

Luotu 05.12.2013 | Muokattu 05.12.2013