Lue Futuurista 2/2015 mm. Tulevaisuusvaliokunnan kanssa tehtävästä yhteistyöstä sekä HUVA-hankkeesta, jolla tähdätään kohti ihmiskeskeisempiä organisaatioita

22.06.2015

Miten menestyksekkäät organisaatiot saavat yksilöt ja sisäiset verkostonsa optimaalisesti sitoutumaan organisaation tavoitteisiin? Mitä systeemisiä vaikutuksia uudenlaisilla toimintamalleilla ja -kulttuureilla on, erityisesti ennakoinnissa ja organisaation resilienssin vahvistamisessa?

Tekesin rahoittamassa Human Being and Value in the Sixth Wave (HUVA) -hankkeessa etsitään vastauksia mm. näihin kysymyksiin. Lue lisää Futuurista 2/2015, jossa mm. myös HUVA-hankkeessa mukana olevan Reaktorin johtajan kolumni johtajuudesta.

Numerossa 2/2015:

• Tulevaisuusvaliokunnan ja Tulevaisuuden tutkimuskeskuksen yhteistyö jatkuu uudella vaalikaudella

• Kohti ihmiskeskeisempiä organisaatioita – tulevaisuuden yritys karsii hierarkiaa

• Laiva on rakennettu tiedolla – Meyer Turku kehittää aktiivisesti toimintatapojaan

• Kolumnistina Reaktorin Sami Honkonen: ”Esimiehen rooli murroksessa”

• In Memoriam VTT, dosentti Anita Rubin

• Uusimmat julkaisut