Maantieteen opiskelijoiden KOOMA 26.-27.3.2015

26.03.2015

Turun maantieteen ja geologian laitoksen opiskelijat ovat järjestäneet Turkuun 26.–27.3. KOOMA nimisen tapahtuman (kokoontuvat opiskelevat maantieteilijät), jonka tarkoituksena on yhdistää Suomen maantieteen opiskelijoita, välittää tietoa heitä työllistävistä aloista sekä edesauttaa keskinäistä verkostoitumista.

Tapahtumaan on ilmoittautunut 110 opiskelijaa ja puhujavieraita on tulossa paikalle useilta maantieteilijöitä työllistäviltä aloilta. Lisäksi Suomen maantieteellinen seura, EGEA (European Geography Association), YKL (Ympäristöasiantuntijoiden keskusliitto) ja Ville Niinistö ovat tapahtumassa mukana.

Vastaavanlaista nimenomaan opiskelijoihin keskittyvää ja heitä yhteen kokoavaa tapahtumaa ei maantieteilijöillä ole vielä ollut, ja siitä KOOMA: n alkuperäinen ajatus lähtikin Tulevaisuudessa tapahtumasta kaavaillaan vuosittaista perinnettä.

Päivän tapahtumat alkavat kello 9.00 Pub2 luentosalissa ja päättyvät noin kello 16.00 Luentosaliin on vapaapääsy ja kaikki tapahtumasta kiinnostuneet ovat lämpimästi tervetulleita.

Luotu 26.03.2015 | Muokattu 26.03.2015