Markkinoinnin yliopisto-opettajan toistaiseksi täytettävä työsuhde 1.8.2015 alkaen, haku avoinna

26.01.2015

​Turun Yliopiston Kauppakorkeakoulussa on haettavana markkinoinnin yliopisto-opettajan tehtävä. Työsuhde alkaa 1.8.2015 ja on voimassa toistaiseksi. Hakemukset tulee jättää viimeistään 23.2.2015.

Yliopisto-opettajan tehtävä on itsenäinen opetustehtävä, johon kuuluu perustutkintotasoista opetusta sekä opetuksen ja opintokokonaisuuksien suunnittelua ja kehittämistä. Lisäksi tehtävään kuuluu yliopistohallintoon liittyviä tehtäviä sekä omaa tieteellistä tutkimusta. Tehtävässä edellytetään hyvää opetustaitoa sekä laajaa perehtyneisyyttä ja osaamista markkinoinnin opetustehtävistä. Tehtävään kuuluva opetus on pääasiassa aineopintotasoista ja siihen kuuluu myös yrityspelien vetämistä, harjoitus- ja menetelmäopetusta sekä tutkielmaohjausta.
Luotu 26.01.2015 | Muokattu 29.07.2021