Millaista on kansainvälisten tutkimushankkeiden koordinointi? Lue aiheesta sekä muista ajankohtaisista teemoistamme Futuurista 2/2016

02.06.2016

​Tulevaisuuden tutkimuskeskus on osallistunut aktiivisesti kansainvälisen tutkimusrahoituksen hankintaan. Keskuksessa on koordinoitu kolmea EU:n puiteohjelmahanketta, ja oltu partnerina monissa eurooppalaisissa tutkimuskonsortioissa eri aihealueilta. Lue aluepäällikkö Jarmo Vehmaksen ajatuksia hankkeiden koordinoinnista. Hänellä on vankka tausta EU-hankkeisiin osallistumisesta.

Lisää aiheesta sekä muista ajankohtaisista teemoistamme uusimmassa Futuurissa:

Futuurissa 2/2016:

• Kansainvälisten tutkimushankkeiden koordinointi vie tutkimusta kohti tieteen kirkkainta kärkeä
  • Väitöskirjantekijä tasapainoilee oman tutkimuksen, päivätyön ja kotielämän välillä. Haastattelussa Sanna Ahvenharju ja Sofi Kurki.
  • Professori Ilkka Niiniluoto vihittiin Turun kauppakorkeakoulun kunniatohtoriksi
  • Asiantuntijoista tehdään ennakointiosaajia Certified Foresight Professional -ohjelmassa
  • Tulevaisuuskolumni: "HR verkostoituneena ekosysteeminä – tulevaisuutta vai utopiaa?", Maarit Hildén
  • Markku Wileniuksesta Unesco-professori
  • Tervetuloa ”Futures of a Complex World” -konferenssiin Turkuun kesäkuussa 2017!
  • Ajankohtaiset tapahtumat ja kurssit; uusimmat julkaisut

Lue uusin Futuuri 2/2016

Luotu 02.06.2016 | Muokattu 02.06.2016