Opintoja biotaloudesta kiinnostuneille

12.01.2021

Biotalous on nopeasti kehittyvä ala. Uusille osaajille ja innovaatioille on kysyntää. Biotalousasiantuntijan osaamissalkku -opinnoilla voit hankkia monipuolista uutta osaamista ja päivittää tietojasi.

Biotalousasiantuntijan osaamissalkku on uudenlainen tapa kehittää osaamista biotalousalalla. Osaamissalkku sisältää monipuolisesti biotalouden opintojaksoja usean avoimen korkeakoulun tarjonnasta. Opinnot on tarkoitettu kaikille biotaloudesta kiinnostuneille pohjakoulutuksesta riippumatta.

Opinnot järjestetään verkkokursseina. Ne aloitetaan kaikille yhteisellä Näkökulmia biotalouteen (2 op) -johdantokurssilla ja sen jälkeen voit valita eri aiheita käsitteleviä kursseja oman kiinnostuksesi mukaan. Johdantokurssin teemoja ovat mm. biotalouden osa-alueet ja prosessit, Suomen biotalousstrategia sekä tulevaisuus ja biotalouden uudet mahdollisuudet.

Tutustu opintoihin!

Luotu 12.01.2021 | Muokattu 12.01.2021