Opiskelijat analysoivat pörssiyritysten parhaita sijoittajasivuja

05.03.2013

Sijoittajaviestinnän kurssin opiskelijat olivat mukana arvioimassa parhaita sijoittajasivuja Pörssisäätiön ja Sijoitusanalyytikoiden vuosittaisessa kilpailussa.

Lemminkäinen voitti kilpailun parhaista sijoittajasivuista. Voittajat julkistettiin Pörssitalolla 28.2.2013. Tämän vuoden kilpailussa Turun yliopiston kauppakorkeakoulun sijoittajaviestintäkurssin opiskelijat tekivät esiarvioinnin kisassa.

– Opiskelijat tutustuivat ryhmissä heille määrättyjen yritysten verkkosivuihin ja laativat kilpailun raadin laatiman pisteytysohjeistuksen mukaisen arvion sijoittajasivuista. Lisäksi he saivat vapaasti kommentoida sivuja sekä valita ja perustella arvioimistaan yrityksistä parhaan verkkosivun omaavan, kertoo kurssin opettaja, rahoituksen professori Mika Vaihekoski.

– Tämä oli käsittääkseni ensimmäinen kerta kun opiskelijat olivat mukana kilpailussa arvioijana. Haimme osallistumisella paljon peräänkuulutettua yhteistyötä alan toimijoiden kanssa. Uskon yhteistyön olleen hyödyllistä molemmille osapuolille.

>> Lue Pörssisäätiön uutinen aiheesta

Lisätietoja: Mika Vaihekoski