Pääsy uusimpiin Wileyn e-lehtiin jatkuu toistaiseksi – neuvottelut jatkuvat

12.02.2019

FinELib-konsortio jatkaa edelleen keskusteluja kustantajan kanssa, mutta jos sopimukseen ei päästä, yhteydet uusimpiin Wileyn e-lehtiin katkeavat.

​Lataa tärkeät artikkelit talteen

Turun yliopiston opiskelijat ja tutkijat voivat käyttää tilattujen Wileyn e-lehtien uusimpia, vuoden 2019 numeroita toistaiseksi.

Voit myös ladata tarvitsemasi artikkelit talteen toistaiseksi. Muistathan kuitenkin, että sopimusten käyttäjäehtojen mukaisesti voit ladata vain yksittäisiä artikkeleja - lehtien vuosikertojen lataukset ovat kiellettyjä.

Vanhemmat vuosikerrat jäävät käyttöön

Turun yliopiston kirjasto on hankkinut ns. pitkäaikaiskäytön moniin Wileyn vanhempiin lehtiin ja ne säilyvät käytettävissäsi jatkossakin neuvottelujen tuloksesta huolimatta. Katso tarkemmat lehtien saatavuustiedot Volter-tietokannasta tai kirjaston koostesivulta.

Etsi artikkelien avoimia versioita

Lehtitilausten katkeamisen jälkeen uusimpien artikkeleiden etsimiseen löytyy vaihtoehtoisia tapoja.

Kirjasto on koonnut tietopaketin, josta voit katsoa vaihtoehtoisia tapoja löytää e-artikkeleja.

Luotu 12.02.2019 | Muokattu 27.05.2019