Porin Kauppiassäätiöltä ja Länsi-Suomen Osuuspankilta stipendit opinnäytetutkimukseen

31.05.2016

Porin Kauppiassäätiö ja Porin Seudun Osuuspankki palkitsevat 100 euron stipendillä opiskelijoiden opinnäytetutkimuksia. Länsi-Suomen Osuuspankin stipendin sai Arto Lilja (Henkilöstön kokemukset sisäisen valvonnan ja operatiivisen joustavuuden välisestä suhteesta pankkisektorilla). Porin Kauppiassäätiön stipendit saivat Otto Jurvainen (Johdon ohjausjärjestelmät huippu-urheiluorganisaatiossa: Tasapaino urheilullisessa ja taloudellisessa menestyksessä), Maija Taipale (Sisäisen markkinoinnin kehittäminen pk-yrityksessä) ja Silja Vatunen (Asiakassuhteiden sähköisen hallinnan kehittäminen pk-yrityksissä).

Turun kauppakorkeakoulun Porin yksikön kevääseen kuuluu muutenkin hyvää. Yhteisvalinnan hakijamäärä oli Porin yksikön historian suurin – yhteensä 921 hakijaa. Myös Asiantuntijaorganisaatioiden liiketoimintaosaamisen maisteriohjelmaan tuli ilahduttavasti 143 hakemusta. Vuoden 2015 aikana valmistui yhteensä 85 kauppatieteiden maisteria.
Luotu 31.05.2016 | Muokattu 31.05.2016