Prof. Mikael Hjerm luennoi 11.11. aiheesta Prejudice, past, present and future

03.11.2016

Vuoden 2016 Mauno Koivisto -luento järjestetään perjantaina 11.11. klo 14 alkaen Publicumin luentosalissa PUB3 (Assistentinkatu 7). Professori Mikael Hjerm Umeån yliopistosta pitää luennon aiheesta aiheesta Prejudice, past, present and future. Luento kommentoi erikoistutkija Elina Kilpi-Jakonen Turun yliopistosta.

​Mikael Hjerm on sosiologian professori Umeån yliopistossa. Hän tutkii kansallisuuksiin ja muukalaisvihaan liittyviä kysymyksiä erityisesti siitä näkökulmasta, miten eri maiden institutionaaliset tekijät heijastuvat ihmisten asenteisiin. Hän on kiinnostunut myös monikulttuurisuudesta ja kansainvälisestä integraatiosta. Professori Hjerm on European Social Survey (ESS) -hankkeen maajohtaja Ruotsissa.

Luennon järjestää Turun korkeakoulujen yhteiskunnallistaloudellinen tutkimusyhdistys ry. Luennolle on vapaa pääsy.

Tervetuloa!

Luotu 03.11.2016 | Muokattu 03.11.2016