Prof. Paul M. Healy (Harvard Business School) vierailee laskentatoimen ja rahoituksen laitoksella 6.–7.9.2018.

27.08.2018

Professori Paul M. Healy vierailee laskentatoimen ja rahoituksen laitoksella 6.–7. syyskuuta 2018.

Paul Healy on James R. Williston professori ja apulaisdekaani Harvard Business Schoolissa. Hänen tutkimuksensa ovat keskittyneet muun muassa hallintotapaan (corporate governance), Wall Streetiin, korruptioon, yritysjärjestelyihin ja liiketoimintaetiikkaan. Ennen Harvard Business Schoolia prof. Healy työskenteli MIT Sloan School of Managementissa neljäntoista vuoden ajan.
Prof. Healy on julkaissut artikkeleita lukuisissa alansa journaaleissa, kirjoittanut useita kirjoja ja hänelle on myönnetty monia palkintoja. Vuonna 2013 hänet nimitettiin Turun yliopiston kunniatohtoriksi.
Vierailunsa aikana prof. Healy pitää esityksen laskentatoimen ja rahoituksen laitoksen tutkimustyöseminaarissa perjantaina 7. syyskuuta klo 10.15 kokoushuoneessa TSE Säätiö (3. kerros).
Hän käyttää vierailunsa aikana laitoksen huonetta 344.
Luotu 27.08.2018 | Muokattu 29.08.2018