Seuraa #OpiskelijanAakkoset-kampanjaa Instagramissa

15.01.2015

Miltä näyttävät Turun yliopiston opiskelijan aakkoset? Seuraa #OpiskelijanAakkoset-kampanjaa – ja auta meitä laittamaan opiskelijaelämän olennaisimmat asiat aakkosjärjestykseen.

​Osallistu kuvakisaan Instagramissa 15.1.–28.2.2015. Parhaat, ahkerimmat ja nerokkaimmat osallistujat palkitaan! Lisää mikä tahansa aakkonen – tai vaikka kaikki – Instagramiin kilpailuaikana. Turun yliopisto kuvittaa tilillään kaikki 29 aakkosta.

Ohjeet:

1. Osallistu kisaan julkaisemalla kuva Instagramissa 15.1.–28.2.2015.
2. Lisää kuvan yhteyteen häshtagit #opiskelijanaakkoset #turunyliopisto.
3. Kerro kuvan aakkonen ja sen selitys, esim. #A niin kuin akateeminen vartti.

Palkitsemme kauneimman aakkosen, ahkerimman aakkostajan ja nerokkaimman aakkoslöydön yliopistotuotteilla.

Säännöt:

#OpiskelijanAakkoset-kuvakisaan voi osallistua 15.1.–28.2.2015 välisenä aikana. Turun yliopisto voi julkaista kilpailuun osallistuneita kuvia sosiaalisen median kanavissa (Instagram, Twitter, Facebook), mutta kuvan yhteydessä ilmoitetaan kuvaajan nimimerkki. Turun yliopisto ei omista oikeuksia kilpailuun osallistuviin kuviin.

www.instagram.com/uniturku

Luotu 15.01.2015 | Muokattu 16.01.2015