Sinustako työyhteisösi tulevaisuusagentti? Tulevaisuusaamu verkossa 1.6.2022 klo 9–10.30

24.05.2022

Avoin ja ilmainen verkkotilaisuus asiantuntijatyötä tekeville toimintansa kehittämisestä ja uusista toimintatavoista kiinnostuneille – voit jakaa kutsua vapaasti omissa verkostoissasi.

Tulevaisuusaamu: Sinustako työyhteisösi tulevaisuusagentti?
Verkossa 1.6.2022 klo 9–10.30

Nyt mennään. Jatkuvat muutokset ovat arkea monessa työpaikassa. Tulevaisuustaidot tukevat kykyä taklata ja hyödyntää muutoksia, kansalaistaidoiksikin niitä voisi jo tituleerata. Millaista tulevaisuustietoa asiantuntijatyössä tarvitaan, entä miten tarttua toimeen ja innostaa oma työyhteisö kokeilemaan jotain uutta?

Jos olet kiinnostunut kehittämään tulevaisuusosaamistasi ja vahvistamaan omaa ja työyhteisösi muutoskykyä, pyöräytä kesäkuu käyntiin Tulevaisuusaamusta. Päästämme tuolloin ääneen tiukan, muttei totisen tulevaisuustiimin eli äänessä Hanna-Kaisa Aalto Turun yliopiston Tulevaisuuden tutkimuskeskuksesta ja juuri päättyvän ensimmäisen tulevaisuusagenttikoulutuksen osallistujia eri toimialoilta Uudeltamaalta, Päijät-Hämeestä ja Keski-Pohjanmaalta.

Tule mukaan ja kerää arjenmakuiset tulevaisuusvinkit talteen.

Tilaisuuden tarkempaan agendaan voit tutustua täällä.

Ilmoittaudu mukaan 30.5.2022 mennessä tästä!  Saat paluuviestissä Zoom-linkin tapahtumaan.

Tulevaisuusaamu 1.6.2022

Koulutamme syksyllä lisää tulevaisuusagentteja – mukaan tähän ilmaiseen koulutukseen voit lähteä ilman ennakko-osaamista. Tule mukaan kuulemaan lisää asiantuntijatyön tulevaisuusorientaatiosta sekä tulevaisuusagenttikoulutuksesta!

Lisätietoja tilaisuuksista ja koulutuksista: www.resilienssiatyoelamaan.fi

Tilaisuuden toteuttaa Bounce Forward – Resilienssiä työelämään (ESR) -hanke. Hanke rahoitetaan osana unionin Covid-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

Luotu 24.05.2022 | Muokattu 24.05.2022